➡️ GİZLİ MÜŞTERİ UYGULAMASI
Yeniliğe ve değişime açık şirketlerin hizmet kalitesi, müşteri güvenliği ve memnuniyeti, sürdürülebilir başarısı ve kurumsal gelişimi için içeriden ve dışarıdan genel gidişatını, iyileştirilmesi ve geliştirilmesi gereken güçlü ve zayıf yönlerini, müşteri ve gelir kaybına neden olan kronikleşmiş sorunlarını, gözden kaçan ve ihmal edilen ayrıntılarını, çalışanların müşterilerle iletişimini, iş ve meslek etiğine uygun şekilde yaklaşımlarını, birimlerin işlevselliğini, gerçek alışverişlerle ve senaryolarla denetim ziyaretleri gerçekleştirerek sonuçları objektif şekilde detaylı rapor ile hizmet değerlendirmesi yaparak kolektif farkındalık oluşturulmaktadır.
➡️ Sağlayacağı Faydalar
-
İyileştirilmesi ve geliştirilmesi gereken zayıf yönleri güçlendirmektedir.
-
Müşteri memnuniyetinin ve iş verimliliğin artmasını sağlamaktadır.
-
Mesleki yıpranma, mental yorgunluk ve işletme körlüğün önüne geçmektedir.
-
Gizli Müşteri algısı farkındalık oluşturarak hataları ve riskleri azaltmaktadır.
-
Hizmet kalitesinin ve iş süreçlerin geçmişe dayalı karşılaştırmasını yapmaktadır.
-
Kurum kültürün oluşmasını ve kurumsallaşma sürecini hızlandırmaktadır.
-
Müşteri ve gelir kaybına neden olan zayıf yönleri objektif gözle belirginleştirmektedir.
-
Rakip şirketler karşısında üstünlük, itibar ve imaj kazandırmaktadır.
-
Ulusal ve Uluslararası akreditasyon ve kalite süreçlerine katkı sağlamaktadır.
➡️ Kimler İçin?
-
Banka
-
Sigorta & Emeklilik
-
Gıda
-
Otomotiv
-
Eğlence
-
Akaryakıt
-
Hazır Giyim
-
Eğitim
-
Takı/Kuyumcu
📍Türkiye'de bütün şehirlere hizmet verilmektedir.