Gizli Müşteri Uygulaması

➡️ GİZLİ MÜŞTERİ UYGULAMASI

Yeniliğe ve değişime açık şirketlerin hizmet kalitesi, müşteri güvenliği ve memnuniyeti, sürdürülebilir başarısı ve kurumsallaşması için içeriden ve dışarıdan iyileştirilmesi ve geliştirilmesi gereken yönlerini, verimsizliğe neden olan kronikleşmiş sorunlarını, gözden kaçan ve ihmal edilen ayrıntılarını, çalışanların meslek etiğine ve iş ahlakına uygun şekilde müşterilere karşı yaklaşımlarını, birimlerin işlevselliğini, gerçek alışverişlerle ve senaryolarla denetim ziyaretleri gerçekleştirerek, sonuçları objektif şekilde ayrıntılı raporlar hizmet değerlendirme ve ölçümleme yaparak kolektif farkındalık oluşturmaktayız.

➡️ Sağlayacağı Faydalar

  • İyileştirilmesi ve geliştirilmesi gereken yönleri belirlemektedir.
  • Müşteri memnuniyetinin ve iş verimliliğin artmasını sağlamaktadır.
  • Mesleki yıpranmanın ve işletme körlüğünün önüne geçmektedir.
  • Gizli Müşteri algısı farkındalık oluşturarak riskleri azaltmaktadır.
  • Hizmet kalitesinin geçmişe dayalı karşılaştırmasını yapmaktadır.
  • Gözden kaçan ve ihmal edilen ayrıntılar için farkındalık oluşturmaktadır.
  • Rakipler karşısında üstünlük, imaj ve itibar kazandırmaktadır.
  • Kurum kültürünün oluşmasını ve kurumsallaşma sürecini hızlandırmaktadır.
  • Müşteri sayısını ve gelirleri düşüren faktörler objektif şekilde tespit edilmektedir.

➡️ Sektörler

  • Banka
  • Sigorta & Emeklilik
  • Gıda
  • Otomotiv
  • Eğlence
  • Akaryakıt
  • Hazır Giyim
  • Eğitim
  • Takı/Kuyumcu

📍Türkiye'de bütün şehirlere hizmet sunmaktayız.