Gizli Hasta Uygulaması (Sağlık)

➡️ GİZLİ HASTA UYGULAMASI (Sağlık)

Yeniliğe ve değişime açık özel sağlık kuruluşların hizmet kalitesi, hasta güvenliği ve memnuniyeti, sürdürülebilir başarısı ve kurumsallaşması için içeriden ve dışarıdan genel gidişatını, iyileştirilmesi ve geliştirilmesi gereken güçlü ve zayıf yönlerini, hasta ve gelir kaybına neden olan kronikleşmiş sorunlarını, gözden kaçan ve ihmal edilen ayrıntılarını, Doktorların ve çalışanların hastalarla iletişimini, meslek etiğine uygun yaklaşımlarını, tıbbi ve idari birimlerin işlevselliğini, ayaktan ve yatarak tedavi süreçlerini, gerçek muayenenelerle ve senaryolarla denetim ziyaretleri gerçekleştirerek sonuçları objektif şekilde detaylı rapor ile hizmet değerlendirmesi yaparak kolektif farkındalık oluşturulmaktadır.

➡️ Uygulama Alanları

  • GHU01 - Web Sitesi/Online Mecralar
  • GHU02 - Çağrı Merkezi/Santral
  • GHU03 - Danışma ve Karşılama
  • GHU04 - Kayıt Kabul ve Ödeme
  • GHU05 - Anlaşmalı Kurumlar/Özel Sigortalar
  • GHU06 - Poliklinikler/Muayene Odası
  • GHU07 - Hekimlik Hizmetleri
  • GHU08 - Acil Servis
  • GHU09 - Ağız ve Diş Sağlığı
  • GHU10 - Klinik Hizmetleri (Servisler)
  • GHU11 - Hasta Yatış/Taburcu ve Fiyatlandırma
  • GHU12 - Hasta Hakları
  • GHU13 - Radyoloji/Görüntüleme
  • GHU14 - Laboratuvar/Kan Alma
  • GHU15 - Evde Sağlık ve Bakım Merkezi
  • GHU16 - Tüp Bebek Merkezi
  • GHU17 - Saç Ekim Merkezi
  • GHU18 - Medikal Estetik Merkezi
  • GHU19 - Uluslararası Sağlık Turizmi
  • GHU20 - Kurumsal Pazarlama
  • GHU21 - Check-Up
  • GHU22 - Kafeterya/Kantin
  • GHU23 - Güvenlik/Vale/Otopark
  • GHU24 - Temizlik/Hijyen
  • GHU25 - İç/Dış Görünüm ve Çevre Düzeni

➡️ Uygulama Şekli

  • Denetimler içeriden ve dışarıdan olmak üzere (10) Gün sürmektedir.
  • Muayeneler ve tahlil/tetkik tedavi harcamaları/masrafları (SGK) Sosyal Güvenlik Kurumu ve ÖSS/TSS kapsamları dışında (Özel/Ücretli) olarak yapılmaktadır.
  • Çalışmalar tamamlandıktan sonra adil ve tarafsız şekilde ‘Denetleme Raporu’ ve geniş özeti olan 'Sonuç Bildirgesi' hazırlanarak sunulmaktadır.

➡️ Sağlıyacağı Faydalar

  • İyileştirilmesi ve geliştirilmesi gereken zayıf yönleri güçlendirmektedir.
  • Hasta memnuniyetinin ve iş verimliliğin artmasını sağlamaktadır.
  • Mesleki yıpranma, mental yorgunluk ve işletme körlüğün önüne geçmektedir.
  • Gizli hasta algısı farkındalık oluşturarak hataları ve riskleri azaltmaktadır.
  • Hizmet kalitesinin ve iş süreçlerin geçmişe dayalı karşılaştırmasını yapmaktadır.
  • Kurum kültürün oluşmasını ve kurumsallaşma sürecini hızlandırmaktadır.
  • Hasta ve gelir kaybına neden olan zayıf yönleri objektif gözle belirginleştirmektedir.
  • Rakip özel sağlık kuruluşları karşısında üstünlük, itibar ve imaj kazandırmaktadır.
  • TURQUALITY®/JCI/AACI/TEMOS/EFQM/TÜSKA/SAS/SKS akreditasyon ve kalite süreçlerine katkı sağlamaktadır.

➡️ Kimler İçin?

  • Hastane
  • Tıp ve Dal Merkezi
  • Poliklinik
  • Görüntüleme Merkezi ve Laboratuvar
  • Adsp ve Adsm
  • Eczane

📍Türkiye'de bütün şehirlere hizmet verilmektedir.