Hakkımızda
Hikayemiz
Vizyonumuz
Misyonumuz
Değerlerimiz
Kalite Politikamız
Mesleki Eğitimler
Çağrı Merkezi & Tele Satış Eğitimi
Kurumsal Gelişim & Verimlilik Eğitimi
Kurumsal Hizmetler
Gizli Hasta Uygulaması
Kurumsal Değişim ve Dönüşüm Programı (Danışmanlık)
İletişim
Teklif Talep Et
Hakkımızda
Hikayemiz
Vizyonumuz
Misyonumuz
Değerlerimiz
Kalite Politikamız
Mesleki Eğitimler
Çağrı Merkezi & Tele Satış Eğitimi
Kurumsal Gelişim & Verimlilik Eğitimi
Kurumsal Hizmetler
Gizli Hasta Uygulaması
Kurumsal Değişim ve Dönüşüm Programı (Danışmanlık)
İletişim
Teklif Talep Et
Çağrı Merkezi & Tele Satış Eğitimi
➡️
ÇAĞRI MERKEZİ & TELE SATIŞ EĞİTİMİ
Yeniliğe ve değişime açık özel sağlık kuruluşların hizmet kalitesi, hasta memnuniyeti, sürdürülebilir başarısı ve kurumsal gelişimi için, hastaların sesi olan operatörlerin mesleki yetkinliklerini, kişisel gelişimlerini ve iletişim becerilerini geliştirmek, sağlık sektöründe çağrı merkezi operasyonların kural ve işleyişlerini öğretmek, profesyonel iş hayatın ortak dilini hakim kılmak, örgütsel bağlılığı güçlendirmek ve kolektif farkındalık oluşturarak değer katmaktayız.
➡️ Uygulama Şekli
Eğitimi özel sağlık kuruluşların içerisinde ‘yüz yüze’ gerçekleştirmekteyiz.
Eğitimi Teorik ve Uygulamalı (Pratik) olmak üzere (2) farklı şekilde ve 'Türkçe' dilinde vermekteyiz.
Teorik eğitim
gruplar halinde
projeksiyonla karşılıklı interaktif olarak ve roleplayli (4) Saat sürmektedir.
Uygulamalı (Pratik) eğitim mesai içerisinde ve akşam vardiyasında (08:00-23:59) saatleri arasında operatörlerin görev yerlerinde hastalarla telefonla iletişimleri esnasında (3) Gün sürmektedir.
Eğitim tamamlandıktan sonra çağrı merkezin gereksinimleri olan iyileştirilmesi ve geliştirilmesi gereken iş süreçlerini içeren ‘Gözlem ve Değerlendirme Raporu’ hazırlayarak sunmaktayız.
➡️
Sağlayacağı Faydala
r
İş verimliliğini ve hastaların memnuniyetini artırmaktadır.
Operatörlerin satış hedeflerine varmaları için performans iyileştirmektedir.
İnsan kaynakların işgücü devir oranlarını (turnover) azaltmaktadır.
Karar verme, problem çözme ve kriz yönetimi benliğini geliştirmektedir.
Hasta ve gelir kaybına neden iyileştirilmesi ve geliştirilmesi gereken zayıf yönleri güçlendirmektedir.
Kurum kültürünün oluşmasını ve kurumsallaşma sürecini hızlandırmaktadır.
Mesleki yıpranma, mental yorgunluk ve işletme körlüğün önüne geçmektedir.
Bireysel ve kurumsal iletişimi nitelikli ve kaliteli hale getirmektedir.
Rakipler karşısında üstünlük, itibar ve imaj kazandırmaktadır.
TURQUALITY®/JCI/AACI/TEMOS/EFQM/TÜSKA/SAS/SKS akreditasyon ve kalite süreçlerine katkı sağlamaktadır.
📍Türkiye'de
bütün
şehirlere hizmet vermekteyiz.