Çağrı Merkezi & Tele Satış Eğitimi

➡️ ÇAĞRI MERKEZİ & TELE SATIŞ EĞİTİMİ

Yeniliğe ve değişime açık şirketlerin hizmet kalitesi, müşteri memnuniyeti, sürdürülebilir başarısı ve kurumsallaşması için müşterilerin sesi olan çağrı merkezi operatörlerin mesleki yetkinliklerini, kişisel gelişimlerini ve iletişim becerilerini geliştirmek, satış performanslarını artırmak, çağrı merkezi operasyonların kural ve işleyişleri öğretmek, iş hayatın ortak dilini hakim kılmak ve kolektif farkındalık oluşturarak değer katmaktayız.
➡️ Sağlayacağı Faydalar
  • İş verimliliğini ve müşteri memnuniyetini artırmaktadır.
  • Aidiyet duygusunu güçlendirerek iş gücü devir oranını azaltmaktadır.
  • Karar verme ve sorun çözme becerilerini geliştirmektedir.
  • İyileştirilmesi ve geliştirilmesi gereken yönleri güçlendirmektedir.
  • Kurum kültürünün oluşmasını ve kurumsallaşma sürecini hızlandırmaktadır.
  • Mesleki yıpranmanın, mental yorgunluğun ve işletme körlüğünün önüne geçmektedir.
  • Bireysel ve kurumsal iletişimi nitelikli ve kaliteli hale getirmektedir.
  • Rakipler karşısında üstünlük, itibar ve imaj kazandırmaktadır.

***Eğitimler Teorik ve görev yerlerinde Uygulamalı (Pratik) olmak üzere (2) farklı şekilde ‘yüz yüze’ gerçekleştirilmektedir.

📍Türkiye'de bütün şehirlere hizmet sunmaktayız.