Gizli Hasta Uygulaması

➡️ GİZLİ HASTA UYGULAMASI

Yeniliğe ve değişime açık özel sağlık kuruluşların hizmet kalitesi, hasta güvenliği ve memnuniyeti, sürdürülebilir başarısı ve kurumsal gelişimi için sağlık sektöründe ilk defa profesyonel şekilde, yasal zeminde ve çok kapsamlı olarak çeriden ve dışarıdan genel gidişatını, iyileştirilmesi ve geliştirilmesi gereken zayıf yönlerini, hasta ve gelir kaybına neden olan kronikleşmiş sorunlarını, gözden kaçan ve ihmal edilen ayrıntılarını, Doktorların ve çalışanların hastalarla iletişimini, meslek etiğine uygun yaklaşımlarını, tıbbi ve idari birimlerin işlevselliğini, ayaktan ve yatarak tedavi süreçlerini, gerçek muayenenelerle ve senaryolarla denetim ziyaretleri gerçekleştirerek sonuçları objektif şekilde detaylı rapor ile hizmet değerlendirmesi yaparak değer katmaktayız.

➡️ Uygulama Alanları

  • GHU01 - Web Sitesi/Online Mecralar
  • GHU02 - Çağrı Merkezi/Santral
  • GHU03 - Danışma ve Karşılama
  • GHU04 - Kayıt Kabul ve Ödeme
  • GHU05 - Anlaşmalı Kurumlar/Özel Sigortalar
  • GHU06 - Poliklinikler/Muayene Odası
  • GHU07 - Hekimlik Hizmetleri
  • GHU08 - Acil Servis
  • GHU09 - Ağız ve Diş Sağlığı
  • GHU10 - Klinik Hizmetleri (Servisler)
  • GHU11 - Hasta Yatış/Taburcu ve Fiyatlandırma
  • GHU12 - Hasta Hakları
  • GHU13 - Radyoloji/Görüntüleme
  • GHU14 - Laboratuvar/Kan Alma
  • GHU15 - Evde Sağlık ve Bakım Merkezi
  • GHU16 - Tüp Bebek Merkezi
  • GHU17 - Saç Ekim Merkezi
  • GHU18 - Medikal Estetik Merkezi
  • GHU19 - Uluslararası Sağlık Turizmi
  • GHU20 - Kurumsal Pazarlama
  • GHU21 - Check-Up
  • GHU22 - Kafeterya/Kantin
  • GHU23 - Güvenlik/Vale/Otopark
  • GHU24 - Temizlik/Hijyen
  • GHU25 - İç/Dış Görünüm ve Çevre Düzeni

➡️ Uygulama Şekli

  • Denetimler içeriden ve dışarıdan habersiz olmak üzere (10) Gün sürmektedir.
  • Denetimler uygulamalı (Gerçek) muayeneli ziyaretler şeklinde gerçekleştirilmektedir.
  • Uygulamalı (Gerçek) muayeneli ziyaretler için dahili, cerrahi ve Diş branşlarından (3) adet Hekim tercih edilmektedir.
  • Acil Servis denetimleri uygulamalı (Gerçek) muayeneli ziyaretler şekilde ve mesai sonrasında hasta yoğunluğunun en fazla olduğu (18:00-00:00) saatleri arasında yapılmaktadır.
  • Uygulamalı (Gerçek) muayeneler ve tahlil/tetkik tedavi harcamaları/masrafları (SGK) Sosyal Güvenlik Kurumu ve ÖSS/TSS kapsamları dışında (Özel/Ücretli) olarak yapılmaktadır.
  • Denetim ziyaretlerinde yasalar dışına çıkmadan mahremiyet sınırları içinde olumsuz konuları içeren (kişiler hariç) resim çekilmektedir, video kaydı ve ekran görüntüsü alınmaktadır.
  • Çalışmalar tamamlandıktan sonra adil ve tarafsız şekilde ‘Denetleme Raporu’ ve geniş özeti olan 'Sonuç Bildirgesi' hazırlanarak 'yüz yüze' sunum ile takdim ve teslim edilmektedir.
  • Kvkk, fikri ve sınai mülkiyet hakları, iş etiği, ticari ahlâk kanunları ve kuralları gereği çalışmalar kapsamında edinilen özel ve ticari bilgiler 3. kişi ve kurumlarla paylaşılmamaktadır.

➡️ Sağlıyacağı Faydalar

  • İyileştirilmesi ve geliştirilmesi gereken zayıf yönleri güçlendirmektedir.
  • Hasta memnuniyetinin ve iş verimliliğin artmasını sağlamaktadır.
  • Mesleki yıpranma, mental yorgunluk ve işletme körlüğün önüne geçmektedir.
  • Gizli Hasta algısı farkındalık oluşturarak hataları ve riskleri azaltmaktadır.
  • Hizmet kalitesinin ve iş süreçlerin geçmişe dayalı karşılaştırmasını yapmaktadır.
  • Kurum kültürün oluşmasını ve kurumsallaşma sürecini hızlandırmaktadır.
  • Hasta sayısını ve gelirleri düşüren faktörler objektif şekilde tespit edilmektedir.
  • Rakipler karşısında üstünlük, itibar ve imaj kazandırmaktadır.
  • TURQUALITY®/JCI/AACI/TEMOS/EFQM/TÜSKA/SAS/SKS akreditasyon ve kalite süreçlerine katkı sağlamaktadır.

➡️ Özel Sağlık Kuruluşları

  • Hastane
  • Tıp ve Dal Merkezi
  • Görüntüleme Merkezi ve Laboratuvar
  • Diş Kliniği (Adsp-Adsm-Adsh)
  • Serbest Eczane

📍Türkiye'de bütün şehirlere hizmet sunmaktayız.